Címkék

,

image

A maghaz szezammagos fekete keksze, vagy inkabb: fekete szezammagkremes keksz 1.0 megszuletett

Olyan szerencsem van, hogy itt konnyen beszerezheto a fekete szezammagkrem. Apro, porkolt fekete szezammagok kremesre orolve. Nyamm, oda vagyok erte, sosan, edesen, mindenhogy.

Ez a keksz amolyan elso probalkozas, mert nem sutottem meg szezamkremmel, feketevel meg foleg nem.

Receptura egy ket szemelyes nassolasra:
– 2 ek. fekete szezamkrem
– 12 pupos ek. kisszemu zabpehely
– edesites tetszes szerint (nalam 2 ek. eritrit)
– 2 csipet so
– ket nagy korty viz

a hozzavalokat osszekevertem, gyurhato allagot kell, hogy kapjunk. Golyokat formaztam, villaval lapitottam es 8-10 perc alatt keszre sutottem.
Mikor kesz lett en meg tettem ra egy kis glazurt: Serpenyoben keveske eritritet olvasztottam, amibe gyorsan belehempergettem a kekszeket. Vigyazat! A forro szirup leeges es kez megegetes veszelyes is, tapasztalat! 😀 A cukor nagyon gyorsan megkemenyedik a kekszek tetejen. Fahejas bananszeletekkel talaltam. 
Oooo en mar alig varom, hogy jojjon a 2.0-s verzio.

Szezami

